BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 10 November 2013

air mataku slalu mengalir :(

assalamualaikum :) syukur sbb aku masih bnyawa lagi kat muka bumi ALLAH ni..tiap2 hari aku harus harungi hidup aku dengan snyuman..walaupon snyuman tu snyuman yg bpura2,,asalkan owg sekeliling aku bhagia tu dh ckup :)..bkn snang nk hadapi smua ujian dlm hidup..xkn pewnah ada manusia yg xpewnah diuji dlm hdup..ALLAH akan uji setiap hambanya tok melihat hambanya tabah dan redha x smua hmbanya bila diberi ujian dlm hidup..cma owg yg tabah dan kuat ja akan dpt kbahagian walaupon lambat..walaupon luka kat ati aku ni parah,,tp aku ttp pjuk dri aku spaya sbar,, aku mgaku dulu aku bnyak wat dosa,,sb tu ALLAH uji aku dngan jauhkan owg yg aku syg dri aku sbb ALLAH nk tngok aku ni insaf kew x??insyallah aku akan berusaha tok brubah mnjadi yg terbaik kat sisi ALLAH..mudah-mudahan..dlm aku cuba jd tabah dlm msa tu jgak ayaq mata aku mgalir..bukan mdh nk trima smua ni..bkn mudah nk pura-pura bhgia depan2 kwn2 aku.. setiap mlm aku ingat dia,,dan bila aku ingat dy aku sntiasa doa tok dia..setiap mlm sblm tdoq ayaq mata pasti menitis..bnyak owg kata pengalaman mematangkan kita,,tp nk jd matang tu kna kecewa dulu,,asa smua perit dlu,,aku bukan kuat nk hadapi smua ni,,tmbah2 depan family aku,,,slalu jgk mak nga ayah aku sbut pasal dia,,sebak ase hati ni...mak aku pon dh pesan 'kalau becinta tu jgn dok bharap sngat'..tp apakan daya..aku ni cpt bharap kat owg..apatah lg owg tu mang owg yg betui2 aku suka,aku syang,,dh siap bjanji,,sapa yg xbharap.. mgkin ada hikmah dsebalik smua ni..kau tabahkan lah hati ku ini YA ALLAH..aku xkuat nk hadapi smua ni..aku rindu dia YA ALLAH,,aku syg dia YA ALLAH..bglah aku sntisa redha dngan qadak nga qadarmu YA ALLAH..sesngguhnya aku hnya manusia yg lemah :(.. ampunlah segala khilafku YA ALLAH :'(

0 comments: